Zakres ITO

ZAKRES PEŁNEJ OBSŁUGI INFORMATYCZNEJ

  •     Administracja serwerami (Windows, Linux, Unix) w centach danych i w siedzibie klienta
  •     Administracja środowiskami virtualnymi (vmware, hyper-V)
  •     Administracja bazami danych (SQL, mySQL)
  •     Administracja serwerami poczty (Exchange, Linux, Lotus)
  •     Administracja serwerami WWW, aplikacji, zdalny dostęp
  •     Pomoc techniczna dla użytkownika na miejscu u klienta
  •     Pomoc techniczna dla użytkownika przez telefon
  •     Pomoc techniczna dla użytkownika zdalna
  •     Instalacja, konfiguracja stacji roboczej użytkownika (komputer, notebook, tablet, smartfon)
  •     Instalacja i konfiguracja nowych stacji roboczych i aplikacji
  •     Pomoc techniczna i obsługa drukowania sieciowego i lokalnego
  •     Pomoc techniczna dotycząca drukarek
  •     Materiały eksploatacyjne do drukarek
  •     Doradztwo przy zakupie sprzętu komputerowego dla użytkownika oraz serwerowego
  •     Doradztwo przy zakupie oprogramowania
  •     Zaopatrzenie klienta w sprzęt i oprogramowanie, pełna lista producentów i dostawców rozwiązań informatycznych.
  •     Dostawa sprzętu do klienta
  •     Dostawa oprogramowania do klienta
  •     Dostawa materiałów ekspatacyjnych
  •     Obsługa i monitorowanie systemu backup
  •     Obsługa i monitorowanie systemu antywirusowego
  •     Obsługa i monitorowanie systemów Microsoft (Windows Serwer, Exchange Serwer, SQL Server i inne)
  •     Obsługa i monitorowanie systemów Linux (systemy pocztowe, FireWall, router, Proxy, WWW i inne)
  •     Obsługa i monitorowanie systemów UPS
  •     Obsługa i monitorowanie łącz do Internetu
  •     Obsługa i monitoring routerów i firewall CISCO
  •     Obsługa i monitorowanie systemów WiFi
  •     Obsługa i monitorowanie urządzeń LAN
  •     Obsługa i monitorowanie VoIP
  •     Obsługa infrastruktury kablowej
  •     Raportowanie z prac serwisowych i zdarzeń
  •     Dostęp do systemu raportowania ITSM przez WWW
  •     Koncepcja rozwiązań - modernizacja
  •     Koncepcja rozwiązań - nowych
  •     Współpraca z dostawcami Internetu
  •     Zgłaszanie awarii Internetu, współpraca przy usuwaniu awarii
  •     Współpraca z serwisami zewnętrznymi, dostarczanie i odbiór sprzętu
  •     Honorowanie gwarancji firm zewnętrznych
  •     Pośrednictwo w kontaktach z producentami oprogramowania przy problemach instalacyjnych i komunikacyjnych
  •     Pośrednictwo w kontaktach z producentami oprogramowania przy problemach merytorycznych i komunikacyjnych
  •     raz to co szczególnie interesuje klienta...