Na czym polega usługa IntegralNet?

IntegralNet jest nowatorską na rynku usługą wirtualnej centrali abonenckiej PABX (ang. Private Automatic Branch Exchange). Stanowi przełom na rynku, ponieważ pozwala zarządzać siecią korporacyjną bez konieczności zakupu centrali PABX. W dowolnym miejscu, przy wykorzystaniu protokołu IP oraz dostępu do Internetu pracownik firmy może korzystać z wszelkich funkcjonalności centrali telefonicznej swojej firmy. Niezależnie od miejsca przebywania, pracownik firmy jest zawsze dostępny pod swoim numerem telefonu stacjonarnego. Platforma oferuje szereg innowacyjnych rozwiązań ułatwiających zarządzanie własną grupą użytkowników usługi, pozwala również efektywnie zarządzać całą firmą.

IntegralNet jest elementem NGN (ang. Next Generation Network, tłum. Sieć Następnej Generacji), gdzie do bezpiecznego i niezawodnego realizowania usług wykorzystuje się najnowsze rozwiązania w sieci dostępowej oraz narzędzia do zarządzania i monitorowania transmisją danych.

IntegralNet jest usługą w pełni administrowaną przez Klienta. Poprzez panel administratora dostępny na stronie WWW, zarządzanie usługą może odbywać się z dowolnego miejsca na świecie. Realizacja zadań związanych z dostarczaniem i aktywacją zamówionych pakietów numeracyjnych oraz funkcji dodatkowych pozostaje po stronie Netii.

W celu realizowania połączeń telefonicznych użytkownicy usługi IntegralNet mogą korzystać
z urządzeń VoIP wykorzystujących protokół SIP. Istnieje wiele rodzajów aparatów telefonicznych IP oraz bram VoIP, do których można podłączyć standardowe aparaty analogowe. Dzięki temu istnieje możliwość używania urządzeń klasycznych oraz nowoczesnych urządzeń dołączanych do sieci LAN. Dodatkowym elementem są aplikacje telefoniczne tzw. softphone, które są polecane szczególnie użytkownikom korzystającym z komputera poza miejscem pracy.

Wyróżniające cechy oferty IntgralNet:

  • możliwość budowy kompleksowych rozwiązań telekomunikacyjnych o zasięgu krajowym
  • i międzynarodowym
  • funkcjonalności właściwe dla central abonenckich klasy operatorskiej
  • szereg unikatowych funkcji – usługi dodatkowe, podnoszące wydajność stanowiska pracy
  • bardzo duża elastyczność w dopasowywaniu do indywidualnych potrzeb nawet najbardziej wymagających Klientów biznesowych
  • wsparcie technologiczne nowoczesną i niezawodną platformą usługową NGN stosowaną przez wiodących operatorów telekomunikacyjnych w Europie i USA
  • stabilność finansowa firmy i bezpieczeństwo Klientów

IntegralNet to usługa przeznaczona dla firm jedno i wieloodziałowych oczekujących rozwiązań:

  • pozwalających na planowanie i kontrolowanie comiesięcznych wydatków telekomunika-cyjnych
  • pozwalających na łatwe, zcentralizowane zarządzanie swoją siecią usług głosowych
  • wspierających samodzielne kreowanie usług dla dynamicznie zmieniających się potrzeb firmy
  • konwergentnych, takich jak: call center, messaging (powiadamianie
  • za pomocą poczty głosowej, e-mail itp.), CTI (ang. Computer Telephony Integration – integracja komputera z telefonem)
  • umożliwiających korzystanie z jednego numeru telefonicznego w pracy, domu czy
  • w podróży służbowej
  • realizujących łączność w dowolnej lokalizacji poprzez wspólny plan numeracyjny
  • ułatwiających kreowania grup biznesowych między oddziałami, firmami
  • zapewniających realizację łączności bez posiadania własnej infrastruktury teleinformatycznej (np. dla firm wynajmujących pomieszczenia)

Funkcjonalności usługi IntegralNet

Rozwiązania spotykane dotychczas w centralach abonenckich PABX m.in.:

  • natychmiastowe przeniesienie wywołania
  • przeniesienie wywołania w przypadku zajętości
  • przeniesienie wywołania po określonym czasie oczekiwania
  • przeniesienie wywołania na numer zewnętrzny
  • zawieszenie połączenia
  • blokada prezentacji numeru na żądanie
  • prezentacja nazwy osoby dzwoniącej
  • prezentacja numeru osoby dzwoniącej
  • usługa „nie przeszkadzać”
  • powtarzanie numeru
  • skrócone wybieranie

To, co odróżnia IntegralNet od typowych rozwiązań PABX to między innymi:

  • łatwość rozbudowy usługi bez konieczności inwestowania w karty wyposażeń abonenckich
  • administracja usługą IntegralNet, z dowolnego miejsca poprzez stronę WWW

Nowatorskie i unikatowe na rynku usługi dodatkowe

Oprócz standardowych funkcji telekomunikacyjnych, IntegralNet posiada bogatą gamę usług dodatkowych, spośród których najbardziej wyróżniające się na rynku są:

  • InNet Klient PC – integracja z lokalnymi zasobami komputera PC, takimi jak
  • np. lokalna książka telefoniczna
  • InNet Grupa - pakiet usług i funkcji wspomagających pracę w grupie (m.in. kod autoryzacji dostępu, wywołanie grupowe)
  • InNet Zdalny Dostęp – unikalne rozwiązanie pozwalające pracownikowi mobilnemu
  • na korzystanie z platformy
  • InNet Klient Web – możliwość korzystania i zarządzania dodatkowymi funkcjami abonenckimi poprzez stronę WWW

Pozostałe usługi dodatkowe:

  • funkcja umożliwiająca zwiększenie liczby użytkowników IntegralNet – usługa InNet Strefa Numerów
  • aplikacja ułatwiająca pracę i podnosząca wydajność na stanowisku operatora telefonicznego – usługa InNet Operator
  • operator wirtualny do obsługi połączeń przychodzących – usługa InNet Auto Operator
  • poczta głosowa oraz inne funkcje pozwalające na komunikację między użytkownikami IntegralNet – usługa InNet Info Box
  • funkcje umożliwiające modelowanie i rozbudowę call center, poprzez łatwe dodawanie agentów – usługa InNet Call Center