Linki sponsorowane

Linki sponsorowane są reklamą która, dzięki swojej kontekstowości, już w momencie powstania stała się legendą. Linki sponsorowane to najpopularniejsza jawna reklama internetowa na świecie.

Dzięki swojej kontekstowości to reklama:

  • tania
  • trafiająca do osób dokładnie w chwili, gdy szukają Twoich produktów lub usług
  • obejmująca swoim zasięgiem obszar całej Polski.

Dzięki Linkom sponsorowanym...

  • Tysiące osób poszukujących oferowanych przez Ciebie produktów lub usług obejrzy Twoją reklamę, a Ty nic za to nie zapłacisz, ponieważ samo wyświetlenie Twojej reklamy na wyszukiwarce Google jest bezpłatne - opłata jest pobierana tylko i wyłącznie za przekierowanie potencjalnego klienta na Twoją stronę www
  • Poszukiwanie nowych klientów nie będzie już problemem, ponieważ setki osób odnajdą Twoją stronę dokładnie w chwili gdy będą szukali Twoich produktów lub usług
  • Pozyskasz klientów z całego kraju
  • Zwielokrotnisz zyski, ponieważ nowi klienci to wzrost sprzedaży
  • Poznasz najskuteczniejsze hasło reklamowe dla Twojej firmy.

Linki sponsorowane są najbardziej elastyczną formą reklamy, dlatego...

  • Umożliwiają dowolną zmianę haseł reklamowych, a ich skuteczność możesz śledzić na przesyłanych przez nas statystykach. Dzięki temu podczas trwania całej kampanii reklamowej przetestujesz tyle opisów ile tylko zdołasz stworzyć. Dzięki temu wybierzesz najlepszy opis dla działalności Twojej firmy
  • Poznasz najskuteczniejsze hasło reklamowe dla wszystkich produktów oferowanych przez Twoją firmę, ponieważ do każdego słowa kluczowego możesz dobrać inne hasło reklamowe. Mając 10 słów kluczowych możesz testować jednocześnie 10 sloganów reklamowych
  • Poznasz najskuteczniejsze dla Twojej firmy słowa i frazy kluczowe, ponieważ Twoje Linki sponsorowane mogą się wyświetlać pod dowolną ilością słów i fraz kluczowych
  • Dzięki temu Linki sponsorowane stanowią skuteczne narzędzie doboru najefektywniejszych słów kluczowych pod którymi warto się pozycjonować. Za pomocą przesyłanych przez nas statystyk określisz dokładną ilość wyświetleń i kliknięć na każde z nich z osobna - informacja warta wykorzystania nie tylko w marketingu internetowym.